ابراهیمی: کار خاصی داشتم و دیرتر به زمین مسابقه آمدم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از قانون سر در نمی آورم اما برای انجام دادن کاری خاص دیر به زمین آمدم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ابراهیمی درباره دیدار تراکتورسازی و پیکان گفت: برای پیروزی مقابل پیکان و نزدیک شدن به کورس قهرمانی هم قسم شده بودیم. خدا را شاکرم که در این دیدار شش امتیازی به پیروزی رسیدیم. پیکان هم فوتبال خوبی ارائه کرد و باید به بازیکنان این تیم خسته نباشید گفت.

وی در مورد گلزنی در این بازی تصریح کرد: تلاش می کنم برای تیمم موثر باشم. خوشبختانه در این دیدار لطف خدا شامل حالم شد و توانستم تک گل سه امتیازی تراکتور را به ثمر برسانم.

ابراهیمی درباره تاخیر در ورودش به زمین در ابتدای نیمه دوم بیان کرد: در جایگاهی نیستم که از قانون سر در بیاورم و بدانم آیا داور می‌توانست در غیاب من و کرار بازی را شروع کند یا خیر. به هر حال نخستین باری بود که این اتفاق برای من افتاد. من و کرار برای انجام یک کار خاص دیر به زمین آمدیم(باخنده).  نمی‌دانم چه قانونی در این مورد وجود دارد. با این حال از تیم پیکان تشکر می‌کنم که در حق ما محبت کرد و تا بازگشت ما به زمین اجازه داد بازی متوقف شود.

وی درمورد اعتراضش به اعلام نشدن پنالتی برای تراکتورسازی گفت: قطعاً پنالتی بود، نمی‌دانم چرا داوران روی من زوم کردند و خطا روی من را پنالتی  نمی‌گیرند. در بازی قبل هم یک پنالتی برای تراکتورسازی نگرفتند. جالب این جا است که کارشناسان اعتقاد به تمارض من داشتند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: نمی گویم داوران از قصد این کار را می‌کنند، اما باور کنید پای من را در این دیدار زدند. امیدوارم این بار نگویند که تمارض کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار