فروتن: والیبال جزئی از علایق من است

علی فروتن به غیر از برنامه‌های مرتبط با مجموعهٔ فیتیله‌ای‌ها، در مجموعهٔ «کارگاه خصوصی من» (شبکه دو)، آتینگا و پاتینگا در شهر، و سریال عکاسخانه نیز نقش‌آفرینی کرده‌است.

علی فروتن: والیبال جزئی از علایق من استعلی فروتن در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت : والیبال جزئی از علایق من است البته فوتبال را بیشتر دوست دارم. در این چند سال اخیر با توجه به رشدی که والیبال داشته است نه تنها من بلکه خیلی از مردم متوجه شدند که والیبالی هم وجود دارد. در تیم والیبال هنرمندان فضایی به وجود آمده خارج از فضای کاری و دور هم جمع می شویم و ورزش می کنیم. در کنار تمام این جمع شدنها یکسری بازی به نفع انجمن ها ی خیریه در شهرستان های مختلف برگزار می کنیم که باز هم حرکتی خیر است و سعی داریم که این حرکت سودی برای نیازمندان داشته باشد. البته برای ما هم خوب و آن سود رسیدن به بدنمان است.

وی در مورد عمو فیتیله ها ادامه داد: محمد مسلمی چون مشکل کمر دارد نمی تواند والیبال بازی کند و حمید گلی هم به ورزش بدنسازی می پردازد و من هم البته والیبالیست نیستم اما این ورزش را دوست دارم.

فروتن در مورد فعالیت تلویزیونی خود گفت : انشالله اگر مشکلات مالی صدا و سیما برطرف بشود این مژده را به بچه ها می دهم که فیتیله ها به زودی به تلیویزیون بر می گردند. مشکلات مالی در همه جا وجود دارد اما توقع داریم در کارهای فرهنگی مشکلات مالی کمتر باشد مخصوصا کارهایی که برای کودکان است چون زیر ساخت یک جامعه کودکان هستند و باید بسیار به آنها رسیدگی کنیم این تنها چیزی است که کودکان می خواهند در فرهنگ و هنر هم باید بهترین ها برای کودکان باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار