یک کشته در واژگونی سواری پراید

واژگونی سواری پراید درمحور جکیگو-پیشین یک کشته برجای گذاشت.

یک کشته در واژگونی سواری پراید
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی  مقارن ساعت 23:15 دیشب در کیلومتر  ۱۲ مسیر جکیگور - پیشین ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

سرهنگ یدالله ستوده افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری سایپا از جاده خارج و واژگون شده است که متاسفانه در نتیجه این تصادف راننده در دم فوت شد.

وی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ  تشخیص داده شده است.

با توجه به اینکه ریشه بسیاری از تصادفات در سرعت غیر مجاز است و خصوصا در پیچ و قوس های جاده نیروی گریز از مرکز چنانچه سرعت از یک حد خاصی عبور کند باعث پرتاب خودرو به بیرون می شود لازم است بویژه در قوس و پیچ ها رانندگان محترم سرعت وسیله نقلیه را کاهش دهند تا خودرو با قوس و پیچ جاده هماهنگ شود.

 معمولا تابلوی سرعتی که حرکت بیش از آن  در قوس ها باعث واژگونی می شود در محل نصب می گردد و در صورت عدم نصب نیز رانندگان محترم موظفند خود با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا خودشان و دیگران را به کام مرگ نفرستند.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.