بندرعباس؛

نوسازی ناوگان تاکسی رانی

با پرداخت تسهیلات ناوگان تاکسی رانی بندرعباس بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حسین اخلاقی مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: دارندگان تاکسی های فرسوده و اسقاطی تولید سال 85 به قبل می توانند با داشتن مدارک لازم به سازمان تاکسی رانی مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس افزود: تسهیلات برای خرید خودروهای سمند و پژو 405 بیست میلیون تومان با 16 درصد سود و سهم آورده 5 میلیون تومان است .

اخلاقی افزود: برای خرید خودروی آریو نیز 32 میلیون تومان تسهیلات با سود 16 درصد و سهم آورده 13 میلیون تومان داده می شود .

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: صاحبان تاکسی های فرسوده تولید 85 به قبل فقط تا پایان سال فرصت دارند که از این تسهیلات بهره مند شوند و پروانه کسب آن ها برای سال آینده تمدید نمی شود.

اخلاقی افزود: تاکسی های سانحه دیده نیز می توانند با مراجعه به سازمان تاکسی رانی از تسهیلات تاکسی های سانحه دیده بهره مند شوند.

وی گفت: تسهیلات 20 میلیونی نیز به صاحبان تاکسی های سانحه دیده پرداخت می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: توزیع روغن با قیمت مناسب و تعویض رایگان در بسته‌های حمایتی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رانندگان تاکسی از ابتدای بهمن ماه ارائه می‌شود.

اخلاقی افزود: این بسته‌ها به صورت مداوم از سال 94 در سه مرحله انجام شده و در مرحله جدید روغن خودرو با تخفیف و همچنین رانندگان برای دریافت لاستیک شرایطی به فروشگاه طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

وی گفت: تاکسیرانان بندرعباسی با ارائه کارت شناسایی از ابتدای بهمن می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی از این خدمات بهره‌مند شوند.

2 هزار و 844 تاکسی در بندرعباس وجود دارد که از این تعداد 2 هزارو 79 تاکسی فعال و 299 تاکسی نوسازی شده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار