اهرم:

توسعه‌ی نیروی انسانی بیمارستان امام‌حسین(ع)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه نیروی انسانی بیمارستان امام حسین(ع) اهرم خبر داد.

توسعه‌ی نیروی انسانی بیمارستان امام‌حسین(ع)
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا رئیسی صبح دوشنبه در نشست بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان تنگستان اظهار داشت: پیشرفت و توسعه در بخش بهداشت و درمان هر شهرستانی نیازمند همکاری و مساعدت همه مسئولان آن شهرستان است که علاوه بر استفاده از اعتبارات دانشگاه از همکاری و مساعدت شهرستان نیز برخوردار شویم تا توسعه شهرستان با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: پیشرفت‌هایی که پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان صورت گرفته بسیار چشمگیر بوده و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری‌های خوبی انجام داده و امیدواریم بتوانیم خدماتی را که حق مردم است و شایسته آن نیز هستند به آنها برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: توسعه نیروی انسانی بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ثبت شده است و در آینده نیروهای مورد نیاز برای آن به‌صورت استخدام جذب خواهند شد که نیاز به جذب نیرو به صورت شرکتی نخواهد بود.

وی در خصوص اورژانس شهرستان تنگستان گفت: شهرستان تنگستان دارای موقعیت استراتژیکی خاصی است و در حال حاضر با همکاری معاونت درمان طرح ساماندهی و اجرای سیستم یک‌پارچه پیش بیمارستانی را در دستور کار داریم تا با استقرار این سیستم بتوانیم از امکانات موجود حداکثر استفاده را به‌عمل آوریم.

رئیسی ادامه داد: بعضی از خدمات درمانی به منظور افزایش کیفیت، نیازمند بازنگری دارند؛ از جمله اعزام پیش بیمارستانی بیماران که می‌توان آن را به صورت واحد و منسجم مدیریت کرد و با ادغام و استفاده بهینه از امکانات موجود اعم از تجهیزاتی و نیروهای انسانی دوره دیده، بهره‌وری سیستم را ارتقا داد و مراکز خدمات جامع سلامت را تقویت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پایان این نشست ضمن جمع‌بندی مسائل، پیشنهادات و دستوراتی را در بخش بهداشت و درمان شهرستان صادر و اعلام کرد که مسائل مطرح شده در سطح استان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.