مدیر تیم های ملی تنیس روی میز:

تصمیم برای انتخاب بازیکنان سخت است

میرالماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: انتصاب برادران عالمیان در تیم ملی قطعی نیست زیرا ما جوانان خوبی داریم .

میرالماسی : تصمیم گیری برای انتصاب بازیکنان سخت است/ به جوانان پشت نمی کنیمرضا میر الماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی گفت : رقابت های انتخابی تیم ملی در این دوره با دوره های گذشته بسیار متفاوت بود و خوشبختانه ما توانستیم شاهد درخشش بسیاری از جوانان باشیم.

وی افزود: متاسفانه 3 بازیکن به دلیل فشار بالای مسابقات دچار مصدومیت شده اند و نتوانستند مسابقات را به پایان برسانند . نیما عالمیان در همان دور نخست بازی ها از ناحیه دست دچار مشکل شد و پس از آن نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی در دور دوم مسابقات به دلیل مصدومیت نتوانستند بازی ها را ادامه دهند. به همین دلیل ما این بازیکنان را به فدراسیون پزشکی فرستادیم تا معاینه شوند . در نتیجه آن ها با نامه و تایید فدراسیون پزشکی به مسابقات ادامه ندادند و از دور بازی ها کنار کشیدند.

مدیر تیم های ملی در مورد سطح این رقابت ها عنوان کرد: بازی ها بسیار خوب ، پر فشار و سطح بالا بود و در نتیجه کاپیتان تیم های ملی یعنی افشین نوروزی موفق شد با غلبه بر رقیبان خود به عنوان قهرمانی دست یابد. امین احمدیان هم که نفر اول جوانان ما محسوب می شود موفق شد بازی ها خوبی انجام دهد.میعاد لطفی هم توانست دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی را بدون شکست به پایان برساند و در نهایت به عنوان سومی دست یابد. طاهر خانی ، روئین تن و هدایی هم به ترتیب با بازی های خوبی که انجام دادند موفق شدند به ترتیب در جایگا های چهارم ، پنجم و ششم جای بگیرند .

وی ادامه داد:در مجموع به عنوان مدیر تیم های ملی معتقدم که مهم ترین تفاوت این دوره از رقابت های انتخابی تیم ملی با گذشته تنها همین درخشش جوانان بود که نشان دادند با تمرینات خوبی که این روز ها دارند شایستگی آن را دارند که در تیم ملی حضور داشته باشند . به طور قطع این بازیکنان پشتوانه تیم ملی هستند و می توانند در آینده مانند بسیاری از بازیکنان خوب ما باشند.

میر الماسی در پایان در پاسخ به این سوال که برادران عالمیان در تیم ملی انتخاب می شوند یا خیر عنوان کرد:

ما تاکنون صحبت هایی داشتیم اما مشخص نکردیم که چه کسانی باید در تیم ملی انتخاب شوند. نباید فراموش کرد که ما جوانان خوبی در اختیار داریم و نمی خواهیم که به راحتی آن ها را کنار بگذاریم . به همین دلیل تصمیم گیری برای ما مشکل است اما پس از آن که تصمیم نهایی گرفتیم نتیجه آن را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار