لیگ فوتبال پنج نفره اسفند ماه برگزار می شود

سومین دوره مسابقات لیگ باشگاهی فوتبال پنج نفره با حضور ۶ استان اوایل اسفندماه برگزار می شود.

لیگ فوتبال پنج نفره اسفند ماه برگزار می شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادی زاده نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تاکنون شش استان برای شرکت در مسابقات لیگ باشگاهی اعلام آمادگی کرده اند و احتمال افزایش تیم های شرکت کننده وجود دارد.


وی در ادامه افزود: شیراز برای میزبانی این رقابت ها آمادگی خود را اعلام کرده است و به احتمال زیاد مسابقات را اسفند ماه در این شهر برگزار می کنیم.


نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین درباره مسابقات شنای قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات شنای قهرمانی کشور اوایل اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد و تلاش می کنیم مسابقات را در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران یا 9 دی برگزار کنیم.


وی این مسابقات را انتخابی تیم ملی ارزیابی کرد و افزود: مسابقات شنای قهرمانی کشور انتخاب اولیه ورزشکاران مستعد برای حضور در اردوهای تیم ملی است. از طرفی شناگران نیز برای کسب رکورد مناسب به آب می زنند تا جواز حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان و بزرگسالان را به دست آورند.
هادی زاده از برگزاری مسابقات لیگ گلبال خبر داد و گفت: مسابقات لیگ باشگاهی گلبال بانوان 28 بهمن ماه در تهران برگزار می شود اما در تلاش هستیم مسابقات آقایان را در مشهد برگزار شود.

انتهای پیام 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار