ساری،

رونق تولید با بسته های حمایتی

387 ميليارد و 400 ميليون تومان تسهيلات طرح رونق تولید تاکنون در مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در جلسه كارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: دستگاه‌ های اجرایی اشتغال ايجادی حوزه خود را در سامانه تعاون، كار و رفاه اجتماعی ثبت کنند تا در ارزیابی‌ها لحاظ داده شود.

وی افزود: تاكنون طبق پیگیری‌ های انجام ‌شده تعداد 9067 نفر اشتغال ايجادی در مازندران، در سامانه ثبت‌ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران همچنين به روند پرداخت تسهيلات بسته حمايتی رونق توليد در مازندران اشاره كرد و افزود: تاكنون مازندران با پرداخت 387 ميليارد و 400 ميليون تومان به 922 طرح ،ازنظر تعداد پرداخت‌ها، رتبه اول كشور را دریافت کرده است.

خیریان پور گفت: از محل پرداخت اين تسهيلات، تاكنون 811 نفر اشتغال جديد در استان مازندران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 2 اكيپ نظارتی در بخش‌های صنعت و كشاورزی در استان ايجاد شده است، افزود: این هیات ها از واحدهايی كه تسهيلات گرفتند بازدید می کنند تا در صورت انحراف احتمالی برخوردهای قانونی لازم اعمال شود

موسوی مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز در اين جلسه گفت: 292 واحد توليدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سه سال گذشته 10 هزار و 483 ميليارد ريال سرمایه‌گذاری كردند.

وی افزود: 61 واحد توليدی با سرمایه‌ گذاری 734 ميليارد ريال سه سال گذشته در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌ برداری شد که با بهره ‌برداری از اين واحدها 907 نفر به‌ صورت مستقيم مشغول کار شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.