کرمانشاه؛

اعتبار میلیاردی به منظور اخذ تسهیلات به بانک‌ کشاورزی

تاکنون 37 طرح با اعتباری بیش از 31 میلیارد و 818 میلیون تومان به منظور اخذ تسهیلات به بانک‌ کشاورزی در سال 95 معرفی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 37 طرح با اعتباری بیش از 31 میلیارد و 818 میلیون تومان به منظور اخذ تسهیلات به بانک‌ کشاورزی در سال 95 معرفی شده‌اند.

مهندس علی چاله چاله گفت: محل تخصیص اعتبارات فوق از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 95 بوده که برای اجرای طرح‌های بخش کشاورزی به استان ها اعلام شده است.

چاله چاله با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی با جذب این اعتبارات اجرایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل توسعه گلخانه‌ها، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مکانیزه کردن واحدهای دامی و... می‌باشد.

وی تصریح کرد: تسهیلات بسیار ارزان قیمت بوده و با نرخ سود 12 و نیم درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

چاله چاله اضافه نمود: تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی 7 ساله بوده به طوری که 2 سال دوران مشارکت، 6 ماه تنفس و 5 سال زمان بازپرداخت اقساط آن می‌باشد.

وی گفت: اعتبارات اختصاص یافته به صورت شناور در مرکز بوده و هر استانی که بتواند پرونده بیشتری را برای جذب آماده نماید می‌تواند اعتبارات بیشتری را به خود اختصاص دهد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.