در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسی شد

وضعیت بازار سرمایه در بهمن ماه چگونه خواهد بود

درحال حاضر وضعیت بازار سرمایه دارای نوسان است و به طور قطع نمی توان درخصوص آن اظهارنظر کرد .

تلاطم بازار سرمایه در بهمن ماه سال جاریعلی عباسی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس دربهمن ماه گفت:با توجه به گزارش ها و آمار بهمن ماه رنگ و بوی سبزی را برای بازار بورس به ارمغان می آورد زیرا پیشواز این گزارش ها، نشان داده که بسیاری از شرکت ها تعدیل های بسیار خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: درحال حاضر بازار درحال آماده شدن برای کسب اخبار خوب از گروه قطعه سازی است این درحالی است که اخبار مثبتی هم از گروه پالایشی به گوش می رسد که البته رشد قیمت نفت جهانی هم در این امر بی تاثیر  نخواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: به نظر می رسد بهمن امسال، بازار سرمایه چشم انداز روشنی را در برابر نزول شاخص ها در ماه های گذشته خواهد داشت .

وضعیت مثبت بازار سرمایه دربهمن ماه سال جاری

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت آرام بورس در بهمن ماه افزود: بازار سرمایه در بهمن ماه تا پایان دهه فجر وضعیت مثبتی دارد این درحالی است که باتوجه به نوسان سود بانکی، بازار بورس نیز تحت تاثیر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: وضعیت بازار بعد از 22 بهمن نیز مثبتی خواهد بود اما بعد از آن با توجه به اینکه به اخر سال نزدیک می شویم و شرکت های مختلف سود سالیانه خود را اعلام می کنند بنابراین وضعیت بازار دچار نوسان می شود.

دارابی با بیان اینکه افراد ریسک سرمایه گذاری کمتری برای بازار نشان می دهند تصریح کرد: درحال حاضر نرخ اوراق خزانه دولتی بالای 25 درصد است و باید منتظر ماند که چه اتفاقاتی دراین زمینه رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار