اهواز؛

آغاز فاز دوم پروژه ملی مجتمع آبرسانی روستایی جنگیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ازاحداث فاز دوم پروژه ملی مجتمع آبرسانی روستایی جنگیه با تامین اعتبار مورد نیاز از محل صندوق توسعه ملی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،درویشعلی کریمی ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: در فاز دوم پروژه آب‌رسانی روستایی شهدای جنگیه روستاهای مظفریه 1، 2 و 3 از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: این پروژه در راستای تامین آب شرب پایدار و بهداشتی روستاهای مظفریه 1، 2 و 3 با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 650 نفر در قالب 330 خانوار به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان اینکه کیفیت آب شرب این روستاها افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد گفت: با اتمام این پروژه و تامین آب شرب روستاهای یاد شده از محل مجتمع آب‌رسای روستایی شهدای جنگیه این روستاها از آب شربی پایدار با کیفیت و کمیتی مناسب بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: با تخلیه لوله‌های مورد نیاز عملیات اجرای فاز دوم این پروژه با کارگزاری خط انتقال آغاز شده است.

شایان ذکر است: فاز دوم پروژه مجتمع آب‌رسانی روستایی شهدای جنگیه با اعتباری افزون بر 2.5 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در حال اجرا است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.