شیراز؛

واژگونی دو خودرو سواری به دلیل لغزندگی خیابان

واژگونی دو خودرو سواری در شیراز مصدومیت 2 نفر را در پی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: در ساعت8:02 دقیقه شب گذشته، پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

نادر زارع فرمانده آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودرو سواری ال 90 در زمان بارندگی به دلیل سرعت زیاد و لغزندگی خیابان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از ورود به حاشیه خیابان به حالت واژگون قرار گرفته و سرنشین خودرو در آن گرفتار شده بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر خیابان، راننده خودرو را که یک مرد 40 ساله بود و دچار مصدومیت شده بود از خودرو خارج کرده و ب عوامل اورژانس تحویل دادند و بعد از رفع نشتی بنزین و قطع جریان برق خودرو سواری، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

زارع در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل عوامل راهور دادند.

همچنین در ساعت 12:47 دقیقه روز گذشته ،ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز با دریافت خبر وقوع حادثه واژگونی خودرو پراید در میدان رودکی ، بلافاصله آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام كرد.

به گفته حمید اسلامی کمک فرمانده آتش نشانان اعزامی، خودروسواری پراید به هنگام حرکت در مسیر به علت لغزندگی خیابان و بی احتیاطی، پس ازانحراف از مسیر اصلی به دورن کانال حاشیه خیابان افتاده و متوقف می شود.

اسلامی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه، همزمان با ایمن‌سازی صحنه تصادف، راننده مرد را در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادندو بعد از برگرداندن خودرو به حالت اولیه و ایمنی محل به عملیات خود پایان دادند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.