ساری،

پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نوشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نوشهر از پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال تاکنون به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی گفت: این تسهیلات در بخشهای زنبور عسل، دامداری سبک و سنگین، ترشیجات، صنایع دستی و تولید‌ قارچ به 110نفر پرداخت شد.

وی افزود: با توجه به این که امسال نوشهر به‌ عنوان قطب تولید صنایع تبدیلی ترشیجات معرفی شده بود با همکاری دستگاههای اجرایی برای 38 نفر نیز مجوز مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی صادر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نوشهر با اشاره به اهمیت آموزش در اقتصاد مقاومتی از برگزاری کلاس های آموزشی برای 907 نفر با هماهنگی دستگاههای ذیربط نوشهر در رشته های پرورش قارچ، زنبور عسل ، پرورش گل وگیاه زینتی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این جلسه بر ضرورت استمرار و پی گیری های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه نجات کشور در حوزه اقتصادی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خواستار حمایت و مساعدت تمامی دستگاههای اجرایی مازندران در هرچه زودتر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان پایه های اقتصادی کشور شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار