اردبیل؛

اعزام راهیان نور دانش آموزی از نهم بهمن ماه آغاز می شود

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از 9 بهمن‌ماه به مناطق شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مصطفی کافی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی قرارگاه امام حسن عسکری(ع) در جمع عوامل اجرایی ستاد راهیان نور دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: بیش از 4 هزار نفر در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر از مدارس مختلف استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش اول اعزام‌ها از نهم بهمن‌ماه و با اعزام دانش‌آموزان دختر از ناحیه یک اردبیل انجام می‌شود، افزود: دانش‌آموزان دختر در قالب 3 کاروان از شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر انجام می‌شود.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل از مشارکت و همکاری خوب ستاد قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری(ع) که از 2 نهاد آموزش و پرورش و سپاه استان تشکیل شده است، افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت این دو نهاد فرهنگی و تربیتی مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش‌آموزی که به مناطق عملیاتی جنوب کشور است انجام شود.

کافی از اعزام بیش از 3 هزار نفری دانش‌آموزان پسر پس از اعزام دانش‌آموزان دختر در بهمن‌ماه امسال خبر داد و افزود: اعزام دانش‌آموزان پسر بلافاصله پس از اتمام اعزام‌های دانش‌آموزان دختر از مناطق مختلف استان اردبیل ادامه می‌یابد.

وی گفت: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی از نهم بهمن‌ماه و با اعزام 374 نفر از دانش‌آموزان دختر از ناحیه یک اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.