انهدام باند سرقت تجهيزات برق در شهرستان کنگاور

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از انهدام باند سرقت تجهيزات برق در اين شهرستان خبر داد و گفت: سارقان تاكنون به 12 مورد سرقت تجهيزات برق از شهرستان كنگاور و نيز استان های همجوار اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ حسين براری گفت: در پی وقوع سرقت تجهيزات برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت و مأموران اقدامات فنی و طرح های اطلاعاتی خود را در راستای شناسايی و دستگيری سارقان آغاز کردند.

وی افزود: تيم های محسوس و نامحسوس پليس در نقاط مختلف شهر و در ساعاتی كه احتمال وقوع سرقت مي رفت، مستقر شده و در نهايت باند چهار نفره سارقان با يک دستگاه خودروی سواري توسط مأموران پاسگاه آران شناسايي شدند، اما سارقان به محض ديدن عوامل پليس فرار را برقرار ترجيح داده و متواري شدند.

سرهنگ براري در ادامه اظهار داشت: ماموران پاسگاه آران به همراه ديگر اكيپ هاي مستقر در طرح، اقدام به تعقيب خودرو سارقان کردند اما آنها خودرو را در گردنه بيد سرخ رها کرده و خود به سمت کوه هاي اطراف متواري شدند که پس از سه ساعت جستجو و با توجه به تاريک شدن هوا و صعب العبور بودن مسير دو نفر از سارقان دستگير و دو نفر ديگر نيز متواري شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه از خودروي سارقان مقادير زيادي تجهيزات برق و ابزار آلات سرقت كشف و ضبط شده است، گفت: سارقان دستگير شده که حدودا 38 ساله هستند، چندين مورد سابقه سرقت داشته اند و تاكنون به 12 مورد سرقت تجهيزات برق از شهرستان كنگاور و نيز استان هاي همجوار اعتراف کرده اند.

سرهنگ براري خاطرنشان ساخت: در اين زمينه پرونده قضائي تشکيل و در دست بررسي است، همچنين تلاش براي دستگيري سارقان متواري ادامه دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.