مدافع سیاه جامگان:

اتفاقات بازی با سایپا را به یاد نمی آورم

وحید عسگری گفت: ضربه سختی به سرم خورد و به همین دلیل اتفاقات بازی با سایپا را به یاد نمی آورم.

وحید عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سایپا و سیاه جامگان گفت:  در لحظات پایانی بازی به محمد ناصری برخورد کردم و با آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه سر مواجه شدم. تقریبا هیچ یک از صحنه های پایانی این دیدار را یادم نمی آید اما تا قبل از آن اتفاق، 2 تیم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند.
 
وی افزود: در فوتبال هر تیمی از موقعیت های خود بهتر استفاده کند به پیروزی می رسد. سایپا هم مقابل سیاه جامگان همین کار را انجام داد و به سه امتیاز رسید.
 
عسگری درمورد اعتراض بازیکنان سیاه جامگان به قضاوت حسین زرگر بیان کرد: باور کنید با توجه به ضربه ای که به سرم خورد، درمورد اتفاقات دیدار امروز حضور ذهن ندارم. بهتر است درمورد مسائل داوری سایر بازیکنان نظر دهند. با وجود این آسیب دیدگی شدید تنها به دلیل این که سه تعویض سیاه جامگان انجام شده بود، مجبور شدم به بازی بازگردم.  
 
مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان درباره این که چرا بازیکنان این تیم دقایق زیادی پس از پایان بازی در رختکن مانده بودند، توضیح داد: مسئله خاصی نبود. خداداد عزیزی مشغول صحبت با بازیکنان بود و از آن ها خواست این بازی را فراموش کنند. به همین دلیل دیر از رختکن بیرون آمدیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار