اهواز؛

وقفه درتخصیص اعتبار عامل تکمیل نشدن باغ موزه دفاع مقدس

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول گفت: در ۱۴ سال اخیر، اجرای طرح احداث باغ موزه دفاع مقدس به دلیل وقفه ای که در تخصیص اعتبارات از سوی دولت رخ داد، تکمیل نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ بهزاد جولایی، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول از آماده سازی حدود ۸۰ درصدی پروژه ساخت مجموعه باغ موزه دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.

وی افزود: بنابراین طرح احداث باغ موزه دفاع مقدس و موزه مسقف آن در حال حاضر با روند کندی که در تمام این سالها داشته نزدیک به ۸۰ درصد است.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول عنوان کرد: با وجود این، سایر قسمت های باغ موزه از جمله کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با چهار هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب، پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس که کارهای پژوهشی را در حوزه صوت، تصویر، نسخ خطی، خاطرات نویسی و دست نوشته های شهدا انجام می‌دهد و سالن آمفی‌تئاتر هم اکنون دایر است که خدمات خوبی در زمینه تاریخ شفاهی، نقش ادارات در دفاع مقدس و مقاومت دزفول به جامعه ارائه می‌دهند.

سرهنگ جولایی بیان داشت: بخش جمع‌آوری و نگهداری اسناد دفاع مقدس نیز در این مرکز فرهنگی فعال است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز در بخش سخت افزاری باغ موزه به دلیل موانع موجود و قطع اعتبارات از ناحیه دولت به طول انجامید، تاکید کرد: مقرر شده تا با اعتباری که از سوی استانداری تخصیص یافته بخش سخت‌افزاری باغ موزه تا سال آینده تکمیل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.