اهواز؛

توسعه خدمات شهری با آسفالت خیابان‌های شهر شرافت

شهردار شرافت گفت: در راستای توسعه خدمات شهری و زیبا سازی خیابان ها، عملیات اجرایی آسفالت در هشت خیابان شهر شرافت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کاوه فتحی ،شهردار شرافت اظهاربا اشاره به اینکه مساحت این خیابان ها 25 هزار متر مربع است افزود: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه بالغ بر 9 میلیارد ریال است که از منابع داخلی و استانی تأمین شده است.

شهردار شرافت با اشاره به اینکه احداث فضاهای ورزشی از شاخص های مهم شهرداری شرافت محسوب می شود اذعان داشت: به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و استفاده سالم از آن، زمینی برای احداث زمین چمن مصنوعی، در نظر گرفته شده است همچنین برای سرمایه گذاری و انجام اقدامات مورد نیاز برای این فضای ورزشی سرمایه گذار جذب کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه عملیات روشنایی پارک نواری حاشیه جاده شوشتر – دزفول در حال اجرا است تصریح کرد: این پروژه به طول دو و نیم کیلو متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی در پایان هدف از این اقدامات را بهسازی و زیباسازی محیط شهری دانست و گفت: اجرای این پروژه‌ها برای رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری، همچنین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد و امید است که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار