کرمانشاه؛

نقد آزادانه در چارچوب قانون

نقدها و نظرات بايد آزادانه در دانشگاه مطرح گردد، البته آزادی بيان و نقد تنها يك قيد دارد و آن قانون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی گفت: نقدها و نظرات بايد آزادانه در دانشگاه مطرح گردد، البته آزادي بيان و نقد تنها يك قيد دارد و آن قانون است.

علي اكبر محسني اظهاركرد: اين معاونت با اتكا به نهادسازي منعطف و پويا پوشش دهنده، شفاف، مستقل و بهره مند از فن آوري روزآمد تلاش مي كند با استفاده از پتانسيل دانشجويان الگويي بهره ور در عرصه فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي استان ارائه دهد.

وي گفت: معاونت فرهنگي اجتماعي دانشگاه رازي در جهت تقويت و تعميق ارزش هاي هويت ملي و ديني به منظور تسهيل فرايند توسعه و پيشرفت كشور از طريق شادابي، اميد به آينده، خلاقيت و نوآوري ارتقاء به عقلانيت، دانايي ومسئوليت اجتماعي در حد توان خود خواهد كوشيد.

معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه گفت: حمايت همه جانبه از نشريات دانشجويي و توسعه آن متناسب با استانداردهاي علمي و قانوني يكي از اولويت هاي مهم است، چرا كه رشد و توسعه اين بخش يكي از عوامل توسعه دموكراسي و پيشرفت علمي كشور است.

وي يادآور شد: ازطرح ديدگاه هاي سياسي گوناگون و قانونمند حمايت مي كنيم، زيرا فراهم كردن زمينه مشاركت حداكثري در دانشگاه را براي خود يك رسالت مهم مي دانم، البته مخالف هرگونه سياست زدگي هستم.

معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه گفت: درباره تقويت فرهنگ حجاب نيز بر پايه دستور العمل ها و الگوهاي طراحي شده وزارت متبوع عمل خواهم كرد. البته در كنار آئين نامه هاي موجود، تعميق آگاهي مذهبي و اخلاقي را نيز به صورت جدي دنبال مي كنيم.

محسني در مورد اردوهاي دانشجويي نیز اظهار کرد: اردوهاي مختلط افزون بر پيامدهاي غيرقابل پيش بيني، مغاير قوانين موجود است. از اين رو ضمن تقويت و توسعه اين اقدام فرهنگي، هم تابع ضوابط موجود هستيم و هم آنكه معتقد به گسترش آگاهي هاي ديني و معنوي دارم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نقد ، قانون ، چارچوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار