کرمانشاه؛

برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقه های قرآن کریم روستائیان و عشایر

در بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان 80نفر شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم در این دوره گسترش یافته و سطح مسابقات بسیار بالا رفته گفت: استعدادهای قرآنی خوبی در بین روستائیان و عشایر داریم.

حجت الاسلام یوسفی نیا با بیان اهمیت قرآن کریم و احادیثی که والدین را توصیه به تعلیم و تربیت قرآنی می‌کند افزود: حق فرزند بر والدین علاوه بر انتخاب اسم مناسب، تربیت و ادب و رفع نیازهای اوست . یکی از وظایف انان آموزش و آشنایی فرزندان با قرآن کریم می‌باشد.

بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه روستایان و عشایر بوده که در دو بخش برادران و خواهران برگزار شده است.

در بخش برادران مسابقه در 4 رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء قرآن، قرائت و اذان بوده و در بخش خواهران در سه رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل و مفاهیم می‌باشد.

با وجود بارندگی‌ها و انسداد راه‌های استان روستائیان و عشایر غیور خود را به مسابقات رسانیده و حضور پرشوری را داشته اند.مسابقه محدودیت سنی نداشته و از رده های مختلف سنی در مسابقات قرآنی شرکت داشتند.

منتخبین بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جهت شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر که در 13 و 14 بهمن ماه سالجاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد فرستاده می‌شوند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، قرآن ، روستا ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار