سمنان؛

صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما در سمنان افتتاح شد

سایت خبرگزاری سازمان صداوسیما با شعار صحت ، دقت و صداقت به صورت رسمی در سمنان آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛بیست و یکمین صفحه استانی خبرگزاری صدا وسیمای در خبر مرکز سمنان راه اندازی شد.
 صفحه استانی سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سمنان ، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار سمنان ، رئیس خبرگزاری صدا و سیما و نیز مسوولان و دست اندرکاران رسانه استانی به صورت رسمی افتتاح شد.
صدا وسیمای سمنان بیست و یکمین مرکزی است که صفحه استانی سایت خبرگزاری صدا وسیما را به عنوان زیرمجموعه این خبرگزاری راه اندازی کرده است.
با افتتاح رسمی صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما در سمنان آخرین رویدادهای خبری این استان در سایت semnan.iribnews.ir قابل مشاهده است.
صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیمای سمنان شامل خبرهای ویژه استان با عکس در قسمت بالای صفحه ، آخرین اخبار استان در ستون سمت چپ ، بخش پربازدیدترین خبرها و نیز تصاویر است که عکس های باکیفیت از رویدادهای خبری را به صورت آلبوم در اختیار مخاطبان قرار می دهد .
همچنین با راه اندازی این صفحه استانی ، مخاطبان می توانند گزارش ، عکس و تصاویر خبری مورد علاقه خود را در هر زمان در این سایت مشاهده و یا دانلود کنند.
سایت خبرگزاری سازمان صداوسیما با شعار صحت ، دقت و صداقت و به منظور حضور موثر رسانه ملی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ارتباطی هفتم دی ماه پارسال به صورت رسمی آغاز به کار کرد . این خبرگزاری که سالهای گذشته ، واحد مرکزی خبر نامیده می‌شد با کمک خبرنگاران رسمی و آزاد وظیفه تامین بخش‌های خبری تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی ، سراسری و برون مرزی را دارد و امکان دریافت خبر از نقاط مختلف جهان و کشور را با سرعت و دقت فراهم می کند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار