زاهدان؛

دستگیری 71 درصدی سارقان در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به کاهش 14 درصدی وقوع سرقت ها از دستگیری 71 درصدی سارقان خبر داد.

دستگیری 71 درصدی سارقان در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ علی عارف نژاد دربیان جزئیات این خبر گفت :همکاری و هم افزایی مردم با نیروی انتظامی در مبارزه با جرایم و دستگیری مجرمان، نقش بسیار مهم و اثر بخشی دارد و به هر میزان که مشارکت های مردمی در این حوزه گسترش یابد به همان میزان، امنیت نیز در جامعه ارتقاء می یابد.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور کارشناسان نیروی انتظامی در جمع اقشار مختلف مردم و ارائه هشدارهای پلیس در دی ماه سال جاری ضمن کاهش وقوع سرقت خودرو و موتور سیکلت، ما شاهد افزایش کشف 133 درصدی خودرو و 63 درصدی موتورسیکلت می باشیم.  

این مقام انتظامی ضمن بیان کاهش 68 درصدی کل سرقت های مهم در شهرستان زاهدان، تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف، با هرگونه فعالیت مجرمانه برخورد می کند.  

عارف نژاد با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر اولیت اصلی نیروی انتظامی می باشد، از افزایش 36 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش 217 درصدی درگیری متهمان مواد مخدر خبر داد.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در بخش پایانی سخنان خود، شناسایی و تحت نظر قرار دادن متهمان و سارقان حرفه ای را یکی دیگر از برنامه های پلیس خواند و خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان با تشدید فعایلت های انتظامی طی یک ماه گذشته رشدی 71 درصدی داشته است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار