رئیس نهضت سوادآموزی اندیمشک از برگزاری یک مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع پیام سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در دهه فجر دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی دوامی ،رئیس نهضت سوادآموزی اندیمشک نهضت سوادآموزی پرچم‌دار مقابله با بی‌سوادی است، گفت: 250 آموزش دهنده در سال جاری با نهضت سوادآموزی اندیمشک همکاری دارند و این آمار در هر سال شناور بوده و بر اساس تعداد دانش آموزان می‌باشد.

 وی افزود: مرجع آماری سرشماری سال 90 است و با توجه به سرشماری انجام شده منتظر هستیم پایش اطلاعات آماری نفوس و مسکن سال 95 در اختیار ما قرار گیرد.

 رئیس نهضت سوادآموزی اندیمشک گفت: هر ساله یک مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می‌شود و امسال نیز با موضوع پیام سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسابقه کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.

 دوامی یکی از دغدغه‌های کاری نهضت سوادآموزی را دوره تحکیم یا همان جلوگیری از بازگشت دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این زمینه جای نگرانی در شهرستان اندیمشک نیست.

وی با بیان اینکه در دوره انتقال، 432 دانش آموز در حال تحصیل علم است، عنوان داشت: امیدواریم با همکاری مدیران مدارس، معلمین و سایر دستگاها در جهت آموزش و ثبت نام اولیای دانش آموز همکاری لازم مبذول کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.