اصفهان؛

افتتاح 20 واحد مسکن کارکنان بهداشت و درمان بادرود در دهه فجر

رئیس نمایندگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بادرود از افتتاح 20 واحد مسکن کارکنان بهداشت و درمان بادرود در دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد طباطبایی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کمیسیون کارگری دهه فجر امروز با حضور اعضاء با دستور کار برنامه‌های دهه مبارک فجر ویژه کارگران و واحدهای خدماتی جلسه‌ای را برگزار کرد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی رشته‌های فوتبال و شنا را ویژه کارگران در طول دهه فجر خبر داد و افزود: جهت تسهیل خدمات اداره در طول دهه به متقاضیان استخر تلاش بادرود بلیت با تخفیف 30% ارائه می‌شود.

رئیس نمایندگی کار تعاون و رفاه اجتماعی بادرود تصریح کرد: در نظر داریم تعدادی سبد کالا بین مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد توزیع کنیم و در این ایام ضمن عیادت از خانواده‌های بیمار بستری در منزل، از 3 خانواده شهید کارگر هم تجلیل خواهیم کرد.

وی از افتتاح 20 واحد مسکونی شرکت تعاونی کارکنان بهداشت و درمان بادرود خبر داد و افزود: از 42 واحد مسکونی کارکنان بهداشت و درمان بادرود تعداد 20 واحد آن آمده اسکان شده و تحویل متقاضیان می‌شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: برای هرکدام از این واحدهای مسکونی 700 میلیون  ریال هزینه شد که 200 میلیون ریال تسهیلات مسکن و 500 میلیون آورده شخصی بوده است امیدواریم 22 واحد باقی‌مانده سال آینده به بهره‌برداری برسد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار