یزد؛

عرضه کتاب های مرتبط با حقوق شهروندی

در بحث انتخابات شوراها نیاز به یک آگاهی بخشی به جامعه برای حضور نخبگان داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: لازم است برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب یزد به موضوع حقوق شهروندی و انتخابات سال آینده توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهوری، افزود: همه دستگاه‌ها موظف شده‌اند که به این موضوع بپردازند و برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصت خوبی در این زمینه محسوب شود.

وی با بیان اینکه شایسته است غرفه‌ای در نمایشگاه کتاب یزد به موضوع حقوق شهروندی و معرفی کتاب هایی در این رابطه بپردازد،گفت: اطلاع‌رسانی دقیق نسبت به این موضوع می‌تواند زمینه اجرای کامل حقوق شهروندی در جامعه را فراهم کند.

طالبی اظهار کرد: موضوع دیگری که نمایشگاه کتاب باید به آن توجه کند موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد که به ویژه در بحث انتخابات شوراها نیاز به یک آگاهی بخشی به جامعه برای حضور نخبگان داریم.

وی با بیان اینکه نخبگان و صاحب‌نظران باید برای حضور در عرصۀ انتخابات شوراها و در معرض رای مردم قرار گرفتن اعلام آمادگی کنند، تصریح کرد: لازم است آموزش و آگاهی بخشی در این زمینه افزایش پیدا کند و این مهم می تواند با همکاری سازمان های مردم نهاد تحقق یابد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار