یزد؛

دهه فجر فرصتی مغتنم برای جذب سرمایه های انقلاب

ایام‌الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر مهم‌ترین سرمایه انقلاب است.

 محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  ایام‌الله دهه فجر را فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر مهم‌ترین سرمایه انقلاب عنوان کرد و گفت: در این روزها باید ضمن تبیین دستاوردهای دولت برای مردم، نسل سوم انقلاب را با انقلاب و اتفاقاتی که در این ایام افتاده آشنا کرد.
 
 
شاه‌حسینی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین رویداد دهه‌های اخیر شکل‌گیری انقلاب اسلامی است گفت: باید در نظر داشته باشیم که برنامه‌های این روزها می‌بایست متناسب و درشان ایام پیروزی انقلاب باشد.
 
فرماندار اشکذر با تأکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی دستگاه‌ها در این ایام باید به وحدت و یکپارچگی مردم شهرستان کمک کند افزود: چهره شهرستان باید در این ایام بیانگر یاد و خاطره ایام‌الله دهه فجر باشد و در اجرای برنامه‌ها باید تنوع، خلاقیت و استفاده از زبان هنر مدنظر قرار گیرد.
 
  سعید زارع قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز افزود: در ایران بزرگ‌ترین رویداد تاریخی و سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی است که با شکل خاص و منحصربه‌فردی برگزار می‌شود.
 
زارع برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در کشور ایران را مردمی عنوان کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن با حضور آگاهانه و خودخواسته مردم هرساله برگزار می‌شود.
 
وی ضمن بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر، دهه ذکر و یادآوری است خاطرنشان کرد: دهه فجر باید باهمت و همدلی تمام دستگاه‌ها فراگیر شود به‌طوری‌که خانواده‌ها هم وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار