اهواز؛

برگزاری دوره تربیتی آموزشی الصافات در شوشتر

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری نهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، شاهین بهداروند، مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: نهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برای 160 نفر از خواهران و برادران دانشجو در دانشگاه آزاد شوشتر در بازه زمانی ششم تا یازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره تربیتی و آموزشی را تربیت انسان هم‌تراز انقلاب بیان کرد و گفت: با اجرای این دوره انتظار می‌رود دانش پژوهان در ابعاد معرفتی، بصیرتی، معنوی و مدیریتی به سطح مناسبی جهت نقش آفرینی در فضای بسیار مستعد دانشگاه و جامعه برسند.

بهداروند اذعان داشت: دوره تربیتی آموزشی الصافات در پی دست‌یابی به اهدافی از جمله عمق بخشی به معارف دینی، تقویت مهارت تشکیلاتی، آشنایی دانشجویان با رسالت، اهداف ومأموریت‌های بسیج دانشجویی و همچنین آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی (سیره نظری و عملی ائمه معصومین و راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی) در بین دانش پژوهان است.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه سر فصل‌های این دوره شامل مباحث معرفتی، بصیرتی، معنوی و مهارتی است اظهار کرد: طبق دوره‌های گذشته در طول این دوره نیز آموزش‌های بصیرتی به دانش پژوهان با برگزاری همایش‌هایی با موضوعات روز و باحضور اساتید کشوری ارائه خواهد شد.

بهداروند با اشاره به اینکه این دوره ویژه فعالان بسیج دانشجویی و اعضای کادر بسیج  و شرکت کنندگان فعال حلقه‌های پاتوق اندیشه است، افزود: باتوجه به استقبال چندین برابر ظرفیت متقاضیان شرکت در این دوره، از افرادی که بصورت پیامکی ثبت نام کرده‌اند گزینش صورت گرفته و به دانش پژوهان دوره از طریق تماس تلفنی و پیامک اطلاع رسانی انجام گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه نهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات، امروز ششم بهمن ماه بعد از نماز ظهر و عصر در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه زمان حرکت، بعد از افتتاحیه در اهواز خواهد بود، تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان در این دوره از برنامه‌های متنوع زیارتی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.