تیم ملی والیبال بانوان راهی مالدیو شد

تیم ملی بانوان ایران تهران را به مقصد مالدیو ترک کرد تا در مسابقات انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی شرکت کند.

تیم ملی والیبال بانوان راهی مالدیو شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران ساعت 4 و 40 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه قطر شد تا ساعت 8 و 15 دقیقه از این شهر به مقصد ماله پایتخت مالدیو پرواز کند.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، فاطمه صفری و فرانک بابلیان 12 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال بانوان ایران به مالدیو هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی و سمیرا ایمانی فولادی (مربیان)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزو) و سحر محمد یاری به عنوان ماساژور ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

همچنین هدیه صابری به عنوان داور بین المللی والیبال ایران، در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از هشتم تا دهم بهمن ماه به میزبانی شهر ماله پایتخت مالدیو و در سالن سرپوشیده جوانان این شهر برگزار می شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در روز دوم این رقابت ها در نخستین دیدار خود به مصاف نپال می رود.

ملی پوشان کشورمان روز یکشنبه دهم بهمن ماه نیز با تیم مالدیو میزبان این رقابت ها مسابقه می دهند و در صورت کسب مقام قهرمانی این رقابت ها به مرحله دوم مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا صعود خواهند کرد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال 2018 با حضور 24 تیم از 7 تا 28 مهرماه سال 1397 به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

تا کنون حضور سه تیم در این رقابت ها قطعی شده است. آمریکا به عنوان قهرمانی سال 2014، ژاپن میزبان سال 2018 و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی سه تیم قطعی شده این رقابت ها هستند.

قاره آسیا علاوه بر میزبان، چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد که تیم ها بر اساس مسابقات انتخابی مشخص می شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار