شهرکرد؛

تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری، شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام تسلیت فرامرز شاهین سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان غیور کشورمان در حادثه ناگوار ساختمان پلاسکوی تهران آمده است:

به نمایندگی از کادر اورژانس و تمامی همکاران دوشادوش شما در عرصه حوادث در اورژانس 115 استان، ضمن اعلام تأثر عمیق از شهادت آتش نشانان قهرمان در حادثه ساختمان پلاسکو، این مصیبت را به جامعه فداکار آتش نشان کشور و استانمان و خانواده های داغدار این گرامیان تسلیت عرض می نمایم.

گفتنی است: حادثه ناگوار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در صبح روز پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان به ویژه عده‌ای از آتش‌نشانان شجاع و فداکار شد.

ساختمان تجاری و ۱۷ طبقه پلاسکو در ضلع شرقی چهارراه استانبول تهران قرار دارد و یکی از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک این شهر به شمار می رفت.

این ساختمان در سال ۱۳۴۱ به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران، با اسکلت فلزی ساخته شد که پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۹۰ واحد تجاری آن کاملاً تخریب گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار