مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل از تدوین شیوه‌نامه تبلیغات شهری در اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، بهروز محبی گفت: متأسفانه وضعیت تبلیغات شهری اردبیل مطلوب نبوده و لازم است شیوه‌نامه مدونی به این منظور تهیه شود.

وی افزود: در این شیوه‌نامه شکل تبلیغات، محل تبلیغات و ویژگی‌های آن مشخص می‌شود و می‌توان به شکل مطلوبی تبلیغات سطح شهر را ساماندهی کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل با اشاره به اتمام این طرح تا پایان سال جاری اضافه کرد: پس از تدوین شیوه‌نامه مجوز تبلیغات شهری از طریق مزایده به اشخاص واگذار می‌شود.

به گفته محبی این طرح با هدف قانون‌مند بودن تبلیغات شهری در دستور کار قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود در زیباسازی منظر شهری نیز تأثیرات قابل‌توجهی داشته باشد.

وی افزود: بعد از اجرا شدن شیوه‌نامه این احتمال وجود دارد که جانمایی برخی تبلیغات شهری تغییر یافته و به از جمله ابعاد و مکان تابلوهای تبلیغاتی تغییر کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار