به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، بهروز محبی گفت: متأسفانه وضعیت تبلیغات شهری اردبیل مطلوب نبوده و لازم است شیوهنامه مدونی به این منظور تهیه شود.
وی افزود: در این شیوهنامه شکل تبلیغات، محل تبلیغات و ویژگیهای آن مشخص میشود و میتوان به شکل مطلوبی تبلیغات سطح شهر را ساماندهی کرد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اردبیل با اشاره به اتمام این طرح تا پایان سال جاری اضافه کرد: پس از تدوین شیوهنامه مجوز تبلیغات شهری از طریق مزایده به اشخاص واگذار میشود.
به گفته محبی این طرح با هدف قانونمند بودن تبلیغات شهری در دستور کار قرار گرفته و پیشبینی میشود در زیباسازی منظر شهری نیز تأثیرات قابلتوجهی داشته باشد.
وی افزود: بعد از اجرا شدن شیوهنامه این احتمال وجود دارد که جانمایی برخی تبلیغات شهری تغییر یافته و به از جمله ابعاد و مکان تابلوهای تبلیغاتی تغییر کند.
انتهای پیام/ح