اهواز؛

ثبات نرخ شیرینی در شب عید

ریيس اتحاديه شيرينی و بستنی فروشان اهواز از ثبات قیمت و تعرفه اقلام شیرینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، سیامک جعفري، ریيس اتحاديه شيريني و بستني فروشان اهواز اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و رکود موجود در بازار درخواستی برای افزایش نرخنامه این اتحادیه نداریم و فروشندگان با همان نرخنامه مصوب قبلی در ایام عید و پیش از آن محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی افزود: وضعیت بازار شیرینی و بستنی‌فروشان اهواز خراب است و بازار کشش افزایش قیمت‌ها را ندارد زیرا وضعیت درآمدی مردم مناسب نیست و توان خرید آنها بسیار کم است.

جعفری تصریح کرد: اقتصاد ما وابسته به نرخ دلار و قیمت نفت است و اکنون نیز با توجه به اینکه نرخ دلار افزایش پیدا کرده، قیمت محصولاتی مانند کاکائو، قهوه، پودر نارگیل و... بالا رفته است و هزینه تولید محصولاتی مانند شیرینی افزایش پیدا کرده است اما به دلیل عدم کشش بازار تغییری در نرخنامه به وجود نخواهد آمد.

ریيس اتحاديه شيريني و بستن يفروشان اهواز بیان داشت: در شب عید اقلامی مانند آجیل و شیرینی به وفور در بازار وجود خواهد داشت و هیچ مشکلی در خصوص کمبود این اقلام در آن ایام وجود ندارد و مردم می‌توانند نسبت به تامین اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.