کرمانشاه؛

در دست احداث بودن شش مجتمع تجاری

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه گفت: مشکلات رفع شود، تا شهریور سال آینده شش مجتمع تجاری در محدوده خیابان مدرس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا وزیری با اشاره به در دست احداث بودن شش مجتمع تجاری در خیابان مدرس، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل مجتمع خورشید، عقیق، آراد، سینا، پرنیان و گلستان است.


وی با بیان اینکه اکثر این پروژه‌ها بالای 70 درصد و برخی تا 90 درصد هم پیشرفت فیزیکی دارند، یادآور شد: در صورتی که مشکلات مالی و سایر مشکلات رفع شود، تلاش می‌کنیم تا شهریور سال آینده همه این شش پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکثر این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار هستند، اما به دلیل برخی مشکلات مانند تامین منابع مالی، گازرسانی و برق رسانی و ... هنوز به بهره‌برداری نرسیده اند.

وی معتقد است، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود 600 تا 700 مغازه جدید در خیابان مدرس اضافه خواهد شد. بسیاری از این مجتمع‌ها پارکنیگ اختصاصی هم دارند و برای پارکینگ آنها نیز تدابیر اندیشیده شده است.

وزیری اظهار کرد: در این بین مجتمع "گلستان" آماده بهره‌برداری است و تنها کار گازرسانی آن باقی مانده که آن هم به زودی تمام می‌شود و به احتمال زیاد تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی از مجتمع تجاری گلستان به عنوان یک مجتمع عظیم یاد کرد که حدود 14 هزار مترمربع زیربنا دارد و در سه طبقه احداث شده و بیش از 250 مغازه در آن قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار