از سوی اتحادیه اروپا؛

رژیم صهیونیستی به کشتار سازمان‌یافته در غزه متهم شد

اتحادیه اروپا با انتشار گزارشی، رژیم صهیونیستی را به کشتار سازمان‌یافته در غزه متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت؛ در گزارش منتشر شده از سوی اتحادیه اروپا ضمن انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در محاصره غزه، این رژیم به کشتار سازمان یافته در این منطقه متهم شده است.

 در گزارش مجمع پارلمانی اتحادیه اروپا  از وضع انسانی در غزه انتقاد شده و از اسرائیل خواسته شده به محاصره این منطقه پایان دهد. در بخش دیگری از گزارش تاکید شده است  رژیم صهیونیستی باید ضمن ایجاد کردن شرایطی برای فعالیت فلسطینی‌ها، وضعی را بوجود آورد که بتوان در دراز مدت به تشکیل کشور فلسطینی دست یافت.

در گزارش مجمع پارلمانی اتحادیه اروپا و با 45 رای موافق در برابر 12 رای منفی، رژیم صهیونیستی به کشتار سازمان یافته فلسطینی‌ها متهم شده است. این رژیم همچنین مسئول وضع نابسامان انسانی در غزه شناخته شده که مواردی مانند شلیک عمدی به افراد غیرنظامی، از جمله این اقدامات است. اعمال خلاف قانونی که نظامیان صهیونیست در قبال ساکنان غزه انجام می‌دهند مانند الگوی وحشتناکی از قتل‌های سازمان یافته است.

کشورهای اتحادیه اروپا از تحقیقاتی رسمی درباره این موضوع در دادگاه جنایی بین‌المللی حمایت می‌کنند. "الیزا لاوی"، از حزب یش آتید، و "مک‌الی الالوف"، از حزب کولانو، نیز به عنوان نمایندگان کنست در این نشست حضور داشتند. این دو مسئول در چند روز اخیر تلاش‌های زیادی بکار بستند تا اتحادیه اروپا را از ارائه گزارشی ضدصهیونیستی بازدارند.

در این گزارش بر پایان دادن به محاصره غزه تاکید ویژه شده است و از مقامات صهیونیست خواسته شد تا اجازه ورود مواد دارویی و اقلام حیاتی را به غزه بدهند. 

رژیم صهیونیستی به کشتار سازمان‌یافته در غزه متهم شد

نمایندگان صهیونیست حاضر در جلسه مجمع پارلمانی اتحادیه اروپا


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار