اصفهان؛

اولین دوره مدرس پارک های آبی در شهرضا برگزار شد

ریاست هیات نجات غریق استان اصفهان گفت: اولین دوره مدرس پارک های آبی در دو بخش آقایان و خانم ها در شهرضا برگزار شد.

محسن تابشفر  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، افزود: این کلاس آموزشی، بهمن ماه امسال به مدت 6 روز به صورت تئوری و عملی، در پارک آبی دانشگاه آزاد شهرضا برگزار شد.
تابشفر هدف از برگزاری این کلاس ها را تربیت مدرسین جهت پرورش و آموزش کامل به ناجیان غریق نجات به منظور فعالیت در پارک های آبی بیان کرد.
وی با اشاره به این که استان اصفهان دارای 3 پارک آبی و 110 استخر در سطح استان  است افزود:این محیط ورزشی نقش بالایی در سلامت و شادبی در جامعه و همچنین پر کردن اوقات فراغت جوانان دارد.
ریاست هیات نجات غریق استان اصفهان با اشاره به دارا بودن بیش از 3 هزار منجی غریق و هزار و پانصد غواص در سطح استان گفت: اصفهان سال گذشته رتبه دوم در سطح کشور را به دست آورد.
تابشفر با بیان این که پارک های آبی در سراسر کشور افزایش پیدا کرده افزود: متاسفانه حادثه در این رشته بالا رفته است.
وی گفت: برپایی این کلاس ها موجب می شود ناجیان حاذق و آشنا با مسایل و فنون ویژه پارک های آبی تربیت و پرورش یافته تا شاهد هیچ گونه حادثه در این مجموعه های آبی نباشیم.
ریاست هیات نجات غریق استان اصفهان با بیان این که 30 منجی غریق در بخش آقایان و بانوان در شهرضا فعالیت میکنند افزود: هیات نجات غریق و غواص شهرضا با عملکرد بسیار خوب خود یکی از هیات های ممتاز استان می باشد.
تابشفر با اشاره به این که در شهرضا یک پارک آبی و دو استخر وجود دارد گفت: شهرضا پتانسیل و استعداد بالایی در این رشته ورزشی داشته که می طلبد در آینده این اتخر ها افزایش یابد.
وی با اشاره به حضور و علاقه مردم به این رشته ورزشی افزود: با استقبال مردم نقش و حضور منجیان غریق نجات بیشتر از قبل شده است.
ریاست هیات نجات غریق استان اصفهان گفت: این رشته ورزشی موجب سلامتی روح و جسم و هم شادی و نشاط در جامعه می شود.
این کلاس ها از تاریخ 3/11/95 تا 12/11/95 در دو بخش آقایان و بانوان در شهرضا ادامه دارد.
 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.