مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی از خذ و اجرای 137 فقره رای قلع و قمع برای متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ افلاطونی همچنین به رفع اختلاف میان زارعین و مشمولین مقررات اصلاحات ارضی و هیات های هفت نفره اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر  84 فقره رای از طریق شورای اصلاحات ارضی و شورای هفت نفره رای صادر شده که اختلافات زارعین و مالکین را رفع کرده است .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی به رفع تداخل بین اراضی ملی و کشاورزی هم اشاره کرد و افزود : برای رفع تداخل بین زارعین مشمول اصلاحات ارضی 176 هزار هکتار قرارداد منعقد شده است که به طور متوسط 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم وهدف از آن خروج اراضی دولتی از اراضی شخصی و زراعی ست که موجب تثبیت مالکیت و ثروت مردم شده است .

افلاطونی افزود: : برای تثبیت مالکیت مردم طرح کاداستر اراضی کشاورزی با 116 هزار هکتار در دست اجراست  که 4 هزار هکتار آن به صورت پایلوت ،  95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای صدور سند به  ثبت اسناد معرفی شده است .

وی درباره اراضی هفت سنگان هم گفت : طبق دستور دادستانی ساخت و ساز در این ناحیه متوقف شده است و  منتظر اعلام رای دیوان عدالت اداری هستیم .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل این دستگاه اجرایی 7 هزار و چهارصد هکتار از اراضی ملی برای  احداث باغ های زیتون و گردو در طرح طوبی واگذار شده است گفت : اجرای این طرح رتبه قزوین را در تولید این محصولات ارتقاء داده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.