اردبیل؛

راه اندازی بیش از ۳۵ موسسه داوری در اردبیل

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۳۵ موسسه داوری برای کمک به دستگاه‌های قضائی در اردبیل راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛یوسف خدادادی در جلسه طرح توسعه داوری در اردبیل اظهار داشت: امسال در استان اردبیل بیش از 35 موسسه داوری راه‌اندازی شده است و با برنامه‌ریزیهای انجام شده این موسسات افزایش می‌یابد تا بتوانیم گام بزرگی در کمک به دستگاه قضائی استان برداریم.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه داوری قضائی یکی از طرحهای بسیار ارزشمند است، ‌افزود: انتظار می‌رود تا برگزاری موفق این طرح در استان اردبیل بتوانیم گام بزرگی در پیشبرد برنامه‌های قضائی در استان برداریم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از برگزاری کارگاهها و همایشات طرح توسعه داوری در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در این راستا آموزشهای مختلف داوری در استان اردبیل برگزار می‌شود و انتظار داریم از وکلا به نحو احسن از این کارگاه‌ها در استان استفاده کنند.

خدادادی تصریح کرد: باید طرح توسعه داوری به طور ویژه در استان اردبیل ساماندهی و احیا شود و دادگستری استان آمادگی همه‌جانبه دارد تا از این طرح برای پیشبرد اهداف قضائی استفاده کند.

وی گفت: مجمع عمومی و هیئت مدیره طرح توسعه داوری در اردبیل راه‌اندازی شده است و انتظار می‌رود با تشکیل این مجمع بتوانیم پاسخگوی بسیاری از مشکلات قضائی باشیم که در این راستا همکاری سازمانها و بخش خصوصی و نیز دستگاههای اجرایی لازمه کار است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.