ایزدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حرکت سیاسی ترامپ در ادامه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا قرار دارد

کارشناس مسائل امریکا گفت: حرکت سیاسی ترامپ در ادامه سیاست های ضدایرانی آمریکا است و آنها نام کشورهایی را که با آنها مشکل سیاسی دارد در لیست سیاه قرار می دهد.

حرکت سیاسی ترامپ در ادامه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا قرار دارد
فؤاد ایزدی کارشناس مسائل امریکا در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در خصوص لغو روادید شهروندان ایرانی اظهار داشت: این حرکت دونالد ترامپ همان تفکر اسلام ستیزی‌ست که در دولت امریکا وجود دارد.

وی افزود: دولت اوباما در گام اول اتباع کشورهایی که بدون ویزا به ایران سفر کرده باشند را برای مسافرت به امریکا با مشکل مواجه ساخت و دولت ترامپ در قدم بعد برای تکمیل اسلام ستیزی ویزای اتباع  ایران و چند کشور را تعلیق کرده است.

ایزدی در ادامه با طرح این سوال که چرا نام عربستان سعودی با وجود دست داشتن در حادثه یازده سپتامبر در لیست سیاه آمریکا نیست، عنوان داشت: اگر مقامات آمریکا ادعای مبارزه با تروریست را دارند باید نام کشورهایی را در لیست قرار دهند که در کارهای تروریستی دست داشته اند اما به دلیل حفظ منافع خود این کار را نمی کنند.

این کارشناس مسائل امریکا بیان کرد: حرکت سیاسی ترامپ در ادامه سیاست های ضدایرانی آمریکا  است و آنها فقط نام کشورهایی را که با آنها مشکل سیاسی دارند در لیست سیاه قرار داده و می دهند.
 
ایزدی خاطر نشان کرد: دستور ترامپ مبنی بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان محدود به یک قشر خاص نیست و همه مردم ایران را شامل می شود و در کنار آن باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که مدت این قانون 30 روز است و پس از آن نیز قوانین و دستورات جدیدی در راه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار