اعطای سالیانه 130 میلیارد ریال تسهیلات به افراد متقاضی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی سالیانه 130 میلیارد ریال تسهیلات به افراد متقاضی اعطا می‌کند.

اعطای سالیانه 130 میلیارد ریال تسهیلات به افراد متقاضی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر در نشست با مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: عمده فعالیت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر توسط مردم منطقه و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان بوشهر در قالب اردوهای جهادی انجام می‌گیرد.

وی افزود: یکی از نعمت‌های ارزشمند الهی که خداوند به ما عنایت فرموده روحیه جهادی بسیجیان با تخصص‌های متنوع است که ما باید از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف به نحو احسن استفاده کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تعامل مجموعه بسیج سازندگی این استان با دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: سعی می‌کنیم تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

عباسیفر با بیان این که در بحث خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از دستگاه‌های همکار ما سازمان جهاد کشاورزی است ابراز داشت: انتظار داریم تعاملات ما با مجموعه جهاد کشاورزی به صورت برجسته‌تری نمود پیدا کند و از ظرفیت بسیج هم در حوزه جهاد و هم در حوزه منابع طبیعی استفاده شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ابلاغ ماموریت کشوری واکسیناسیون طیور در سال جاری به بسیج سازندگی این استان اظهار داشت: ما در انجام ماموریت واکسیناسیون طیور از ظرفیت و توان بسیجیان در سطح شهرستان‌ها استفاده کردیم و به لطف خدا این ماموریت به بهترین نحو به پایان رسید.

عباسیفر ادامه داد: در بحث خدمات‌رسانی به عشایر استان بوشهر با اداره امور عشایری ارتباط تنگاتنگی وجود دارد که ما از ظرفیت بسیجیان در این حوزه استفاده می‌کنیم.

وی با بیان این که سازمان بسیج سازندگی سپاه امامصادق(ع) استان بوشهر در حوزه اقتصاد مقاومتی سالیانه 130 میلیارد ریال تسهیلات به افراد متقاضی اعطا می‌کند تصریح کرد: ما امروز شاهد این هستیم که بسیج سازندگی در اکثر روستاها و مناطق کم برخوردار استان بوشهر هم در حوزه خدمات‌رسانی و هم در حوزه بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مردم تلاش‌های فراوانی انجام داده است.

عباسیفر با اشاره به برخی از خدمات انجام شده در شهرستان دشتستان ابراز داشت: ساخت خانه برای نیازمندان در روستای شاه پسر مرد، ساخت مدرسه دو کلاسه در روستای عباس آباد، ساخت خانه عالم و غسالخانه در روستای درنگ، ساخت 5 واحد مسکونی در روستای طلحه و ساخت 13 مسکن برای نیازمندان روستای فاریاب بخشی از خدمات سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در دشتستان بوده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.