تبریز؛

ایجاداشتغال برای بیش از40 نفر از مردم شهرستان میانه

کارآفرین میانه ای با راه اندازی کارخانه تولید الیاف و کالای خواب اشکان در مسیر جاده غریب دوست برای 40 نفر از بانوان منطقه بصورت مستقیم و 35 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی نموده است.

کارآفرین میانه ای برای بیش از40 نفر از مردم شهرستان ایجاد اشتغال کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جاده غریبدوست تنها منطقه تولیدی شهر ترکمنچای از توابع شهرستان میانه می باشد که در این منطقه با استقرار چند واحد تولیدی علی رغم مشکلات موجود اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به رونق اقتصادی منطقه و اشتغالزایی کمک شایانی شده است.
این کارخانه صنعتی و تولیدی از سال ۹۳ با سرمایه اولیه 150 میلیون تومان کار خود را شروع کرده و توانسته به جایگاه مطلوبی در بحث فروش محصولات و حتی صادرات  برسد و در حال  حاضر با ۴۰ نفر نیروی کار مستقیم و ۳۵ نفر نیروی کار غیر مستقیم در ارتباط است که بیشتر کارگران آن را زنان بی سرپرست و نیازمند کار برای گذاران زندگی خود و خانواده را شامل می شود.
 این کارخانه از یک دستگاه بالای 1 میلیارد ریالی که نمونه آن در شمالغرب کشور موجود نیست استفاده می کند و در صورت حمایت مسئولین توان افزایش ظرفیت نیروهای کاری مستقیم خود تا ۱۳۰ نفر را نیز دارد.
 محصولات این کارخانه در حال حاضر بصورت دوخت دستی و سنتی بانوان منطقه به 10 استان کشور به منظور فروش صادر می شود.
 در همین راستا با حمایت های بسیج سازندگی ناحیه میانه از این واحد تولیدی طی ماه های گذشته در راستای حمایت از تولید داخلی و رونق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی به منظور افزایش توانمندی و سطح مهارت زنان شاغل در این تولید، آزمون کتبی مهارت از سوی سازمان فنی و حرفه ای از این افراد گرفته شد.
 انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار