یاسوج؛

بیکاری اصلی ترین مشکل جوانان بهمئی

اصلی ترین مشکل جوانان معضل بیکاری است.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛امام جمعه شهر لیکک امروز در خطبه های نماز جمعه ی این شهربیکاری را بزرگترین مشکلات کنونی جامعه عنوان کرد و گفت: این روزها جوانان از بیکاری می نالند زیرا که بیکاری منجر به ایجاد بسیاری از ناهنجاری ها و انحطاط آنها می شود.

حجت الاسلام افروغی با تقدیر از تلاش دولتمردان در برجام افزود: ابتدا باید به تمامی تلاشهای دولتمردان به خصوص رئیس جمهور در روند برجام دست مریزاد گفت اما ارتباط برجام با معیشت مردم ارتباطی عکس است و با توجه به شناخت آمریکا از اقتدار ایران در دوران مختلف، بحث تاثیر برجام در منع حمله به ایران بی اساس است.

وی با اشاره به وجود عوامل مختلف در منع حمله آمریکا به ایران، افزود: آمریکا در صورتی که بداند می تواند در حمله به ایران موفق باشد، مطمئن باشید یک لحظه هم درنگ نمی کند.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در بخش دیگر از خطبه های امروز به پیام کوتاه مقام معظم رهبری به انجمن دانشجویان اسلامی در لاهه اشاره کرد و گفت:این پیام حاوی نکات بسیار مهمی بود و رهبر انقلاب با اشاره به لزوم استفاده بهینه از دو عنصر جوانی و دانشجوی به عنوان دو عنایت الهی، خواستار استفاده از این فرصت ها در راستای اقتدار حکومت اسلامی شد.
امام جمعه شهرلیکک در بخش پایانی خطبه های امروز با گرامیداشت دهه فجر، گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و یادآوری مجدد حوادث انقلاب به خصوص برای نسل های جدید است.
وی به عوامل مهم ایجاد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: عوامل مهمی مانندجمهوریت،اسلامیت و وجود رهبری دینی همانطور که موجب شکل گیری نظام ما شد، به همان میزان برای دوام نظام ما لازم و ضروی است.


امام جمعه شهر لیکک با اشاره به وجود بعضی از کاستی ها در جامعه گفت: هر چند مشکلاتی در این چند سال برای نظام ما پیش آمد اما نظام ما مانند یک موجود زنده و پویا این ویروسها و مسمومیت را از خود دفع می کند و وفاداران به نظام همچمان اجازه نمی دهند خللی در روند رو به رشد انقلاب وارد شود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.