ساری؛

رهایی 2 هزار و 500 خودرو از برف در جاده هراز

سرنشینان 2 هزار و 500 دستگاه خودرو که در برف جاده هراز گرفتار شده بودند نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت : دوهزار و500 دستگاه خودروی سواری که سرنشینان آنها به علت بارش شدید برف در تونل بزرگ امامزاده هاشم و مسیرهای منتهی به تونل گرفتار شده بودند با تلاش تیم های امدادی هلال احمر و پلیس راه تا ساعت 23 دیشب از برف نجات یافتند و به سمت تهران حرکت داده شدند.

وی افزود: هزار و 500 دستگاه خودروی سواری نیز در داخل تونل نزدیکی آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) به علت پس خوردگی در خروجی تونل به سمت تهران ، بارش شدید برف و کاهش دید، متوقف شده بود با تلاش تیم های امدادی هلال احمر حرکت داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت : در منطقه زیارباغ پلور نیز به علت بارش شدید برف که مشکل تردد برای خودروها را به دنبال داشت، حدود هزار دستگاه خودرو از حرکت باز ایستاد، که درنهایت با حضور گروههای جمعیت هلال احمر و راهداری به سمت خروجی آمل و تهران هدایت شدند.

جمشید نیکزاد با بیان اینکه بارش شدید برف و باران از روز چهارشنبه در جاده هراز آغاز شد و بعد از ظهر پنجشنبه وجمعه شدت گرفت افزود : چهارگروه از تیم امداد و نجات این جمعیت از پایگاه های جاده ای هراز دراین ماموریت عصروجمعه شب حضور داشتند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند خواست به علت احتمال یخ زدگی جاده با سرعت مطمئن و با به کارگیری هشدارهای پلیس و راهداران ازجمله به همراه داشتن زنجیر چرخ اقدام به سفر کنند.

حدود 110 کیلومتر از مسافت جاده هراز از خروجی شهر آمل تا بعد از آستانه مبارکه امامزاده هاشم(ع ) در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار