اشنویه؛

پایش مستمر قیمت انواع کالاها در اشنویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: رصد و پایش مستمر قیمت انواع کالاها در شهرستان اشنویه انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابوبکر یوسفی با اشاره به گزارش عملکرد دی ماه اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان اشنویه اظهار داشت: در ماه گذشته به منظور رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات، اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتئینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغن های خوراکی، نهاده های دامی، صیفی جات و حیوانات زنده شد.

وی افزود: علاوه بر آن قیمت 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی، روغن موتور، لوازم خانگی، کود و سم و لوازم التحریر رصد و نیز درصد کاهش و افزایش قیمت ها به سازمان اعلام شد.

یوسفی از صدور تعداد هشت فقره پروانه کسب صنفی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آن در ماه گذشته تعداد 18 پروانه کسب تمدید شد.

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه ،تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی در دی ماه 172 مورد بود که از این تعداد هشت مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش 15 میلیون و 10 هزار ریال تشکیل شده است.

یوسفی بیان کرد: در ماه گذشته ضمن بازدید از طرح های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرم های پیشرفت فیزیکی،تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان و واحدهای تولیدی راکد و طرحهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی انجام شد .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان اشنویه را 454 مورد عنوان کرد افزود: از این تعداد 17 واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش دو میلیون و 638 هزار و 500 ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رای نهایی ارسال شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.