برگزاری طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان دیری

اولین جلسه طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان از سری برنامه‌های طرح امید اجتماعی با حضور بانوان دیری برگزار شد.

برگزاری طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان دیری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر صبح شنبه در این برنامه اظهار داشت: طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان در راستای ارتقای سطح آگاهی روانی و اجتماعی زنان برگزار شده است که امیدواریم شاهد نتیجه‌بخش بودن آن باشیم.

نامدار درویشی ضمن تقدیر از برگزاری این طرح خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب از جنگ هشت ساله و سایر سخت‌گیری‌های سخت افزاری نا امید شدند در صدد هستند تا از طریق جنگ نرم و نفوذ فرهنگی در درون خانواده‌ها، انقلاب و مردم را دچار آسیب کنند.

وی ادامه داد: امروزه خانواده‌ها به‌عنوان پایه اصلی نقش مهمی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند. نقش مادران و زنان با توجه به وظیفه تربیتی آنها خیلی سنگین است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر طرح امید اجتماعی را از ابتکارات ارزشمند استاندار بوشهر برشمرد و افزود: این طرح شامل احداث زمین‌های ورزشی فوتبال و والیبال در شهرها و روستاها و دوره‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

اولین جلسه طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان با مدیریت اجرایی سازمان‌مردم نهاد کانون رشد و توسعه نجیرم و با همکاری امور بانوان فرمانداری دیر و تیم اجتماع محور اداره بهزیستی شهرستان دیر برگزار شد.

این کارگاه در هفته‌های آینده به‌صورت منظم در خانه سازمان‌های مردم نهاد ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.