همدان؛

افتتاح پروژه های فرهنگی نیمه تمام ظلم به مردم است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: افتتاح پروژه های فرهنگی بشکل نیمه تمام ظلم به مردم است.

افتتاح پروژه های فرهنگی نیمه تمام ظلم به مردم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا غلامی خجسته بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی ورزشی شهرداری تاکید کرد و گفت: افتتاح پروژه های فرهنگی بشکل نیمه تمام ظلم به مردم است.

وی افزود: شهرداری همدان بویژه معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری در انجام فعالیتهای نرم افزاری و ایجاد بخشی از زیرساختهای این حوزه خوب عمل کرده و اقدام آنها قابل تقدیر است اما می طلبد در بخش سخت افزاری هم به خوبی عمل کنند.

خجسته اظهار داشت: قرار گرفتن تیم فوتبال شهرداری همدان در صدر جدول دسته دوم کشوری، کسب مقام سوم کشتی جهان توسط تیم شهرداری، فعال بودن تیم های ورزشی محلات، راهیابی تیم خانه ریاضیات شهرداری به مسابقات جهانی هلند و..... از اقدامات ارزشمند معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است که قابل تقدیر است.

وی در ادامه بر تسریع در تکمیل و تجهیز فرهنگسراهای در حال ساخت را ضروری دانست و گفت: تکمیل چهار فرهنگسراهای نورمحال، ولایت خضر، محمدیه و مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان باید سریعتر تجهیز و افتتاح شود.

خجسته خاطرنشان کرد: شهرداری قول داده بود تا دهه مبارک فجر این پروژه ها آماده بهره برداری شورد که متاسفانه هنوز کامل آماده نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی توسط شهرداری در اجرای پروژه های فرهنگی انجام شده است یادآور شد: نارضایتی شورا از عملکرد شهرداری در خصوص تکمیل فرهنگسراهای ناتمام از جمله زمین چمن مصنوعی خضر است که با برنامه ریزی و مدیریت مناسب می توان آنها را تکمیل و راه اندازی کرد.

رئیس کمیسیون بودجه حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهرهمدان نیز در این جلسه گفت: در مدت سه سال گذشته شهرداری همدان اقدامات ارزشمند و قابل توجهی را انجام داده است اما متاسفانه در این زمینه اطلاع رسانی درستی انجام نشده است.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.