سمنان؛

انجام 37 عملیات امدادرسانی هلال احمر استان سمنان

در این عملیات ها ۳۰ تیم عملیاتی به هشت هزار و ۱۰ نفر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته گذشته به سه حادثه در برف و کولاک، خدمات حضوری ۱۸مورد، خدمات جاده ای پنج مورد، خدمات شهری و کوهستان هر کدام یک مورد رسیدگی شد، گفت: در مجموع طی هفته گذشته به ۳۷مورد از حوادث مختلف امداد رسانی شده است.

علی یحیایی با ابراز اینکه از تاریخ دوم بهمن ماه لغایت صبح نهم بهمن ماه جاری به هشت هزار و ۵۷ نفر آسیب دیده از سوانح مختلف امدادرسانی شده است، افزود: در این عملیات ها ۳۰ تیم عملیاتی به هشت هزار و ۱۰ نفر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند.

وی از امداد رسانی به ۱۵ نفر در حوادث جاده ای استان هم خبر داد و تصریح کرد: تعداد کل حوادث جاده ای پنج مورد بوده است.

یحیایی همچنین اشاره ای به سامانه بارشی وارد شده به استان سمنان و بارش قابل توجهی برف داشت و اظهارداشت: تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان همچنین با اشاره به انجام یک مورد امدادرسانی در کوهستان، از گروه های کوهنوردی نیز خواست تا در صورت وجود هوای نامساعد از سفر به ارتفاعات پرهیز کنند یا قبل از اعزام به این مناطق حتما هلال احمر را در جریان صعود خود قرار دهند.

یحیایی از هموطنان خواست تا تجهیزات خودرو مانند زنجیر چرخ، برف پاک کن و چراغ های مه شکن را مورد بازدید قرار دهند و با در دست داشتن اطلاعات راه ها و آخرین وضعیت آب و هوایی اقدام به سفر کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.