فرصت استثنایی معرفی بازی‌های جدید در اختتامیه جشنواره

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همواره در تلاش بوده است تا جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را از هر نظر ارتقا داده و آن را به استانداردهای یک جشنواره بین‌المللی بازی نزدیک کند.

فرصت استثنایی معرفی بازی‌های جدید در اختتامیه جشنوارهبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:علاوه بر بخش‌ها و اتفاقاتی که تا به حال معرفی شده‌اند، دبیرخانه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در نظر دارد تا با پخش تریلر بازی‌های معرفی نشده، برای اولین بار اقدام به معرفی آن‌ها کند.

بازی‌سازانی که تمایل دارند بازی‌های جدید خود را که تا به حال معرفی نشده‌اند، در جشنواره نمایش دهند تا آخر این هفته یعنی ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند تا درخواست خود را به جشنواره ارسال نمایند.

بازی‌سازان می‌توانند تریلر بازی جدید خود را همراه نام بازی، نام سازنده و همین‌طور شماره تماس به ایمیل جشنواره به آدرس info@tehrangamefestival.ir ارسال کنند تا پس از بررسی‌های لازم، این تریلرها در جشنواره نمایش داده شوند.

اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، پنج اسفند ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و قرار است تعدادی از بازی‌های ایرانی برای اولین بار در این مراسم رونمایی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار