یاسوج؛

رشد 6 درصدی توسعه شبکه فاضلاب در استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از رشد 6 درصدی توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای این استان طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛سیدعلی لدنی نژاد در بازدید از تاسیسات آب شرب  مادوان اظهار کرد: طی دو سال اخیر پروژه‌های  خوبی برای رفع مشکلات کمبود آب شهرهای یاسوج و مادوان انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد احداث و راه اندازی  دو حلقه چاه در مناطق تنگ کناره و ایستگاه امام سجاد یاسوج و  نیز احداث یک حلقه چاه در بالا دست شهر مادوان را از جمله این طرح ها دانست و گفت: با وارد مدار شدن این چاه ها بخشی از کمبود آب شهرهای ماداون و یاسوج برطرف شد.

وی طرح انتقال آب تنگ کبوتری به شهرهای مادوان و یاسوج و طرح احداث تصفیه خانه اضطراری بر روی رودخانه بشار را از مهم ترین طرح‌ها در زمینه تامین آب شرب این دو شهر دانست و گفت:  مطالعات این دو طرح مهم به پایان رسیده است که با کلنگ زنی و احداث آنها شاهد مزایای آن برای شهروندان یاسوجی و مادوانی باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین از رشد 6 درصدی جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در  پنج شهر  دارای  شبکه فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: طی سال اخیر بیش 40 کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح این پنج شهر توسعه داشته است.

وی میزان شبکه فاضلاب شهرهای استان را بیش از 299 کیلومتر عنوان کرد و افزود: روزانه بیش از 13 هزار مترمکعب فاضلاب در  سه تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران تصفیه می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.