اتهام بزرگ به یک مسئول فدراسیون فوتبال/ مدعی به کمیته اخلاق احضار شد

عابدینی سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال از سوی یک مربی، متهم به برنامه ریزی برای قهرمانی یک تیم خاص شد.

اتهام بزرگ به یک مسئول فدراسیون فوتبال/ مدعی به کمیته اخلاق احضار شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تکسیرا مربی تیم فوتبال تراکتورسازی، بعد از بازی دربی تساوی برابر ماشین سازی اعلام کرد که یکی از اعضای فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته جام را به تیم دیگری بدهد و برنامه ریزی ها در این باره انجام شده است.

فدراسیون فوتبال بعد از اظهارات مربی تراکتورسازی خیلی زود دست به کار شد و پرونده این مربی را به کمیته اخلاق ارجاع داد تا این کمیته بابت اظهارات تکسیرا علیه یکی از اعضای فدراسیون فوتبال حکم صادر کند. 

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: مربی تیم ما، عابدینی سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال را مورد خطاب قرار داده بود چرا که عابدینی چند روز پیش به طور علنی اعلام کرد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است. 

وی در ادامه عنوان کرد: کمیته اخلاق نامه احضار تکسیرا را به باشگاه تراکتورسازی ارسال نکرده است تا این مربی برای دفاع از اظهارات خود به این کمیته برود. 

مدیر رسانه ای تراکتورسازی درباره حرکت غیر اخلاقی مهدی کیانی بیان کرد: در گزارش ناظر بازی هل دادن داور از سوی کیانی مطرح نشده است و این بازیکن فقط به تصمیم داور بازی اعتراض کرد و در نهایت با دریافت کارت دوم اخراج شد. 

قلیچ خانی در ادامه عنوان کرد: به هر حال طی نامه ای به سازمان لیگ برتر، خواستار بخشودگی محرومیت مهدی کیانی شدیم تا این بازیکن بتواند در بازی بعدی تیم را همراهی کند. 

مدیر رسانه ای تراکتورسازی درباره اینکه این تیم خواستار جذب جپاروف و شهباززاده شده است، خاطر نشان کرد: جپاروف در لیست خرید قلعه نویی نیست و شهباززاده هم با تیم ترکیه ای قرارداد دارد، از همین رو قادر به جذب این بازیکن نیستیم. به هر حال جذب یک مهاجم در لیست خرید قلعه نویی قرار دارد که مسئولان در حال مذاکره با مهاجم مدنظر سرمربی تیم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر قلی
۰۳:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
گفتمان را تایید می کنیم

تا بحال دوبار جلو تیم تراکتور راتوسط نا داوری گرفته اند

این بارنیز با اخراج کیانی تیم را از دو امتیاز مسلم محروم کردند

تیم پرسپولیس در همه بازی ها مورد حمایت ناداوران است دستهایی هم در کار نیست

بلکه برخی اعضای فدراسیون دوست ندارند از تبریز کسی قهرمان لیگ شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
خب معلومه همه تو فدراسیون تلاش میکنن جام به پیروزی برسه
یه چیز علنیه.اصلا جای شک نداره
مهدی کیانی به ناحق اخراج شد.داوری بازی تراکتور ماشین سازی از قبل تعیین شده بود
#بدون_قهرمانی_ماندن_شرف_دارد_به_قهرمانی_زوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
والا هفته پیش 2تا پنالتی واسه پرسپولیس نگرفتن دو کارته رو اخراج نکردن بازی نفت و استقلال هم دیدیم که چطور پشت 18 الکی خطا گرفتن اما قلعه نویی کم آورده تو اگه بلد بودی تیمت میبرد


تبانی هم میکردن تو قهرمان بودی پنالتی تابلو جلوی ماشین سازی هم واستون گرفتن نتونستین گل کنید به هر حال خب زمین کجه

،عزیزم زورت به پرسپولیس نمیرسه تیم کاملیه دومی هم ازت میگیرن صبر کن و ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
کاملا از داوری ها معلومه دیگه پرسپولیس رو امسال فدراسیون هر طوری که شده قهرمان میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
به به ...ب ب به
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
چرا نارحت میشن؟!جایی که مسعول فدراسیون علنا میگه پس کاسه ای زیر نیم کاسس.یه مسعول حتی اگه چیز قطعی هم وجود داشته باشه باید بی طرفی خودشو حفظ کنه.راستی تاحالا چند بار جام رو از تبریز بردن.!

هرچند تلخ و انتقادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
براچی بازی کنه ? کارت قرمزگرفته بایدمحروم باشه.اگراین کار راکنید ازاین به بعدهرتیم بازیکن محروم داشت بایداعتراض کنه وشماهم قبول کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۸:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
کسی در فوتبال دست پا سر وصورت کسی را بشکند، وبه بازیکنی مشت ولگد بی اندازد و فحاشی کند ،حتی بازیکنی که کتک خورده وزخمی شده باشد وفحاشی شنیده باشد وشکایتی از بازیکن غیر ورزشی نداشته باشد ، فدراسیون فوتبال حتمن او را از فوتبال 6 ماه دور باشدوحق هیچ مسابقه ندارد،
آخرین اخبار