اردبیل؛

برخورد با قاچاق داروهای تولید داخل از اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با قاچاق داروهای ارزان تولید داخل که در کشورهای دیگر قیمت به مراتب بالاتری دارند برخورد جدی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حسین نجف زاده افزود: برخی داروها که در کشور تولید شده و قیمت پایینی نیز دارند در کشورهای همسایه قیمت به مراتب بالاتری داشته که موجب می‌شود برخی افراد سودجو به قاچاق دارو اقدام کنند.

وی گفت: از جمله داروی استامینوفن که در بازار داخلی قیمت پایینی دارد به صورت قاچاق به برخی کشورها وارد شده و با قیمت گزاف به فروش می‌رسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: در عین حال برخی داروهای قاچاق وارد استان می‌شود که یا از استان به مبادی دیگر ارسال شده یا توزیع می‌شود.

نجف زاده در خصوص نوع این داروها افزود: متأسفانه داروهای لاغری، تقویت‌کننده قوای جنسی و حتی سقط‌جنین در بین این داروها مشاهده شده است.

وی با تأکید به برخورد با قاچاق هرگونه دارو به استان تصریح کرد: اخیراً محموله‌ای شامل ۷۷ نوع دارو و مواد آرایشی قاچاق منهدم شده است و تعزیرات حکومتی بدون اغماض با افراد مجرم برخورد می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: محموله داروی قاچاق در مشگین شهر نیز شناسایی شده که فعلا حکم قطعی در خصوص آن صادر نشده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.