مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری درخصوص دور جدید تمرینات ملی پوشان، گفت: نفرات دعوت شده به اردوی بزرگسالان، در دو گروه تمرینات متفاوتی با یکدیگر دارند.

نصیرشلال: المپیکی ها تمرینات متفاوتی دارندنواب نصیرشلال مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: مرحله سوم اردوی تیم ملی از 6 بهمن آغاز شد. به دلیل کمبود فضای تمرینی و نحوه متفاوت تمرینات وزنه برداران جوان و المپیکی، نفرات دعوت شده به 2 گروه تقسیم شدند.

وی ادامه داد: بعضی نفرات بعد از المپیک 2016 ریو تمرین زیادی نداشتند به همین علت تمرینات آماده سازی آن ها با سایر نفرات متفاوت است. البته یک سری از آن ها در مسابقات لیگ شرکت داشتند و  در شرایط ایده آلی به سر می برند. با صلاحدید کادر فنی تیم ملی بزرگسالان این گروه در نوبت صبح به تمرینات هوازی می پردازند و بعداز ظهر کار با وزنه را دارند.

نایب قهرمان المپیک2012 لندن اظهار داشت: وزنه برداران جوان تر نیز صبح و عصر تمرینات کار با وزنه خواهند داشت که این مرحله از ادوی تیم ملی تا پایان سال ادامه دارد. روند تمرینات حجم بالای پیدا می کند تا نفرات جوان برای مسابقات آتی آماده شوند و در رقابت های بین المللی محک جدی بخوردند.

نصیرشلال در خصوص شرکت در مسابقات بین المللی سال آینده نیز تاکید کرد: سال 96، مسابقات متعددی را در عرصه بین المللی پیش رو داریم. به همین منظور، هدف مان آماده کردن دو تیم قدرتمند برای رقابت ها است را برای مسابقات آماده کنیم و داشتن این تعداد وزنه بردار در اردوی تیم ملی لازم بود تا دو تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

نصیرشلال در خصوص شرکت در مسابقات بین المللی سال آینده نیز تاکید کرد: سال 96، مسابقات متعددی را در عرصه بین المللی پیش رو داریم.به همین منظور، هدفمان آماده کردن دو تیم قدرتمند برای مسابقات است تا با بهترین ها راهی رقابت های آسیایی و جهانی شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار